Why love if losing hurts so much?

We love to know that we are not alone.
♥ There isn't a warranty period for memories, so I got smart and made myself a warranty card.


❝ hello there ❞

I'd love to know someone visited.
Please leave a hug after reading, if you're willing.
I collect hugs (and chocolate kisses too)!

thewarrantycard welcomes all visitors, at all times.



.click here to be a follower.
.click here to view my blogger profile.

memories ☂


post labels ✤

.loved ones at home.
.for those who really matter.
.simple songs with pretty words.
.chinese.
.love letters.
.god loves you.
.a thousand words.



Read the Printed Word!

➥ click and away

.Jus. .Cindy. .karen. .jin ming. .jia chyi. .dreamland. .only one. .stickgal. .liz. .roselyn. .ubaid. .brendan. .cyrus. .calvin. .larry. .Blasphemous. .Shatyu.
.stuff no one told me. .the perfect line. .shin teck. .clare. .ning jie. .taste the sky. .autumn grace.
.a daydream girl. .raajii. .365 secrets. .air kissed. .fanghao. .a rosy note. .imi. .patricia. .ning jie. .liz. .emilio. .a cup of jo. .trishie. .words not abandoned.

.哈哈 893. 爱 FM .以量. .心语诉心馆. .心语创作纺.
.幸福攝影家. .宇晴. .晓曼. .苏打绿 青峰微博.
.五月天 阿信博客. .五月天 阿信微博. .艾尼麻.

xoxo xoxo

♫ credits

hopmad, banner, icons, post pictures' sources
p.s.
all pictures used are obtained from the net,
unless stated otherwise.

.

Tuesday, May 27, 2014

我是喜欢漂亮文字的女孩,喜欢用美丽的方式写个长篇大论的文章,说着他有多重要 。
他却不是擅长文字游戏的男孩,不是很会用甜言蜜语来哄我,有时还会不小心讲错话。。。

“虽然有很多女生比你漂亮,比你了解我,比你好的,可是我都不可能会去喜欢。”
(先生请问我是该开心因为你答应要专一,还是该伤心因为我不是最漂亮的?烦恼噢噢噢,哈哈!)

可能,我读的小说太多了吧?害得他平时说的话普通得不会让我有掉进童话世界的感觉。
所以我有时难免会羡慕其他甜到报表的情侣,为什么他们那么恩爱,都不会腻的吗?

但其实我更加感恩,这个他和其他人不一样。
这样一来,他用行动告诉我更多的事。

他每天用早安晚安说他想我,通过自己生活中的小习惯告诉我他愿意怎么为我改变,发噩梦因为怕我离开。
我喜欢他说有事情和我讨论,好像要我的意见是有分量的。
我喜欢他说着今天上课学了什么,喜欢他说今天去了哪里干了什么,好像给我机会参与他的生活。
然后我很喜欢他指着黑人范范,指着我的外公外婆,告诉我想要怎么样一直努力走下去。

因为金口难开,他偶尔用美丽的文字的时候,我就会心里开了小花,一点也不需要怀疑,那是不是真心的。
因为他不是一个爱写字的人,编不出漂亮的故事,只能说真话。